Läikiv kõrghoone Pirital, mida olemas ei ole. Ühes kõrge korruse toas on vaatamata väljas säravale päikesele paksud kardinad ees ja toimub raju pidu. Sigaretid, alkohol – tequila-viski-šampus, kokaiin, mdma, gbh ja poppers. 2Pac hüüab: California Love! Kõik seksilelud. Pidutsejateks Bezdomnõi – umbes 40-aastane jäme mees – ja Ingel. Päris reaalne, tiibadega, mustade tiibadega, üleni süsimust superseksikas Ingel. Erinevad montaažid, plaanid – saame aru, et möödub päevi. Pärast seda, kui Ingel Bezdomnõile taha paneb – ja ingel on hermafrodiit, kaunite suurte rindade, atleetliku kõhu, seksikate puusade ja suure mehe riistaga – kostab korraga aplaus, tuled süttivad ja saame aru, et oleme filmistuudios. Kogu meeskond plaksutab ja naerab. Bezdomnõi hõõrub tagumikku. Ingel nõuab uut duublit, tõustes korraks tiibade kahinal lendu. Kõik ahhetavad ja naeravad pööraselt.
Režissöör
See oli perfektne.
Bezdomnõi
See on minu looming, ainult mina suudan luua Ingleid, ja mida muud mul müüa.
Režissöör
Geniaalne.
Bezdomnõi
Ma vahel mõtlen, et ei peaks lapsi kunsti nimel ohverdama.
Režissöör
Kunst… see ei ohverda kedagi… meedia, see on nagu siga… sööb kõike, mis ei ole kunst, vaid on just elu… eriti lapsi…
Jälle filmitakse erinevaid action-stseene. Süžee: ühes kõrghoones pidutsev Bezdomnõi satub sihitult ringi koperdades peale lapseröövile. Stseenist režissööriga saame aru, et last mängib Bezdomnõi enda laps. Bezdomnõil on peaaegu kõigis stseenides ainult saunalina ümber. Vahel, kui ta hetkeks näeb oma pisikest last, annab ta sellele mingi värvilise asja ja proovib pomiseda, et issil ongi selline töö. Laps seisab silmade pilkudes keset ringi sebivaid täiskasvanuid ja vaatab naeratades ja usaldavalt isa.
Filmitakse järjest kolm stseeni läbi ühiskondliku duširuumi põgenemisest. Esimesele järgneb aplaus, teine tundub nagu filmis ja kolmas tundub tõeline. Hirmutav.
Jõuku ajavad taga politseinikepaar, keda mängivad Mait Malmsten ja kõige ilusam eesti naisnäitleja. Mirtel Pohla. Ja nad mängivad erakordselt maneerlikult ja halvasti. Tegevusse sekkub vene eriteenistus, kes otsib ühte väidetavat linti kohaliku meediamagnaadi seksist alaealise poisiga.
Kidnäpparid saavad Bezdomnõi kätte. Ütlevad: kuhu sa põgened, see on su enda elu. Teda hoiab kinni ühes toas imeilus tšikk. Bezdomnõil on vaid vannilina ümber, kuid tal õnnestub oma iPhone isiklike pornovideotega puruks visata ja põgeneda läbi ühiskondliku duširuumi täpselt nagu selles stseenis, mille filmimist kolm korda nägime. Bezdomnõi karjub: pedofiil, pedofiil! Terve ruumitäis rätikuis mehi jookseb välja ja seal ongi kidnäppar kahe uue lapsega, keda mängivad samuti Bezdomnõi lapsed. Saabub nagu võit. Politseinikud tänavad Bezdomnõid. Ta istub toolile. Ja tundub, nagu film oleks läbi. Malmsten patsutab õlale. Kuid see kaunis näitlejanna viipab sõrmega. Bezdomnõi hiilib järele.
Jõudes tuppa, kus on suur voodi, viskub kaunitar voodile ajab jalad laiali: tal on sukad ja kõrged kontsad ja aluspükse ei ole ja ta tõmbab Bezdomnõi pea enda jalgevahele. Ohh, kuidas see naine ohata ja mõnust hingeldada oskab. Kuid pidu kestab vaid loetud sekundid, sest uksele hakatakse prõmmima.
Bezdomnõi
Kus su relv on?
Naispolitseinik
Ah, osad tükid on siin, osad seal.
Ja loobib Bezdomnõile plastmassitükke. Need näevad välja nagu strippari läbipaistvast plastmassist kingade osad, millel on vedrud sees. Prõmmimine valjeneb. Naine kohendab rahulikult vaid seelikut ja seisab elegantselt. Bezdomnõi ei saa püssi kokku, ükski osa ei sobi teisega. Montaaž on selline, nagu oleks asi tõesti kohutavalt ohtlik. Käed värisevad. Kuni uks lendab pauguga lahti ja sisse sajab vene luure, kes mürinal naerab ja tänab. Ja ütleb, et nad mängivad hea meelega mõnes filmis veel. Tahavad napsata Bezdomnõi iPhone'i, kus on ta päris koduporno videod, kuid Bezdomnõi teeb nagu sööks selle ära. Vene luure patsutab tunnustavalt õlale. Bezdomnõi on selgelt segaduses.
Režissöör
Cut! Ja nüüd viimane stseen!
Bezdomnõi teeb püüdlikult rahulolevalt nägu. Tal on esimest korda korralikud riided seljas. Püksid ja sviiter ja puha. Filmi lõppkaader. Vaade üle lahe Tallinnale. Soe tuba, kõik positiivsed tegelased istuvad koos. Bezdomnõi vaatab aknast välja. Näeb last. Naeratab. Kuid taipab siis, et laps pole mitte toas, vaid on akna taga õues, ja tal paistavad olevat näos jääpurikad.
Bezdomnõi
Laps!
Ta sööstab akna taha, mis on osa setist, aga kus on eriti võimsad külmapuhurid. Assistendid kiirustavad lapsega mingi erilisse kabiini ja rahustavad, et see on hüdrobarotermokemokamber ja kohe laps soojeneb. Bezdomnõi näeb, et lapsel purikas tilgub, siis lõug korraks väriseb ja siis jookseb pisar ja siis vajutab assistent lapsele kõhule ja laps muutub iPadiks, kus on ekraanil kõigi elutähtsate organite töö.
Bezdomnõi röögib
See on osa filmist, osa filmist jah?
Režissöör
See on PR, saad aru, marketing, eesti ajalehed andsid üle poole budgetist. Aga neil on uus iPadi versioon väljas.
Bezdomnõi
Mis kuradi budgetist?
Malmsten (paremini kui Al Pacino iial)
Kuidas sa idioot omletti saad, kui mune ei lõhu?
Bezdomnõi jälitab assistenti. See, kus nad jooksevad, on nagu pisike polikliinik. Talle ulatatakse iPad ja öeldakse, et tulge homme tagasi. Bezdomnõi vaatab iPadi ja nutab. Väike süda lööb. Desktop'i veetilkade asemel on lapse voolavad pisarad. Anuv ja värisev Bezdomnõi palub assistendilt tõendit, see aga kehitab kulmu ja ütleb, et külmetuse pärast ei anna ükski produktsioonifirma tõendit ja jookseb ära.
Bezdomnõi tormab kliinikusse, talle tundub, et see olukord tuleb kuidagi fikseerida. Ta vaatab väikest tuksuvat südant ekraanil ja nõuab ja palub ja anub kõigilt, kellega kokku põrkab, tõendit, et ta lapsel on külmetus.
Medõde
Doktor läks küll tänaseks ära ja võib-olla ma ei peaks seda ütlema, aga ma võin kinnitada, et tegu on tugeva ajukahjustuse ja peatraumaga. Ilmselt on keegi last iPadiks pidanud ja ta maha pillanud. Üldiselt ei tohiks oma väikesi lapsi võõraste inimeste kätte vedelema jätta.
Bezdomnõi kukub põlvili, surub iPadi vastu rinda ja nutab, anub, et see oleks film. Proovib iPadi sisse-välja klõpsida, home-nuppu vajutada. Näeb aga ainult kas tuksuvat pisikest südant või väikesi voolavaid pisaraid. Kogu filmigrupi rahvas lahkub, režissöör ja teised eriti kiiresti. Haigla muutub korraga eriti reaalseks.
Bezdomnõi jookseb välja, talv. Lumi. Takso. Kollane Žiguli 03. Peidab iPadi põue.
Bezdomnõi karjub
Lastehaiglasse!
Hüppab tagapingile. Taksojuht tagurdab, siis ütleb, et peab helistama. Läheb autost välja ning tundub suur ja kahtlane. Helistab, vahtides närviliselt auto poole. Bezdomnõi hüppab autost välja. Nurga tagant tuleb teine mees. Viskab granaadi. See visiseb. Aga ei plahvata. Kogu aeg teevad fotograafid pilte. Nii profid suurte objektiividega kui ka lihtsad inimesed oma telefonidega.
Keegi hüüab
Plahvatuse monteerime toimetuses!
Reporterid
Palju te teenite? Millest te tegelikult elate? Kas kollane 03 on teie rentslisse kukkumise lõplik tunnus? Kas abikaasa on leppinud, et inglil on tiivad? On teil üldse enam abikaasat? Kuidas ja kus te suudlesite eile? Miks teil see piits tagumikust kogu aeg väljas on? Kui palju raha oleks mõistlik matustele kulutada? Kas on neeger parem? Kes vastutab? Mis juhtus? Ingli-Bezdomnõi! Mis te arvate e-matuse kohta? Palju te joote iga päev? Milliseid narkootikume te ei ole tarvitanud ja miks?
Bezdomnõi üritab joosta läbi telliskiviseina, lootes, et see on butafooria. Ei ole. On tellis. Bezdomnõi kukub selili lumele. Siis hakkavad taksojuht ja pommimees Bezdomnõid pumppüssidest tulistama. Bezdomnõi tõmbub krampi, iga pauk peaks ta tapma. Kuid ei tapa. Ta saab aru, et pisikesed kuulid mõrandavad iPadi ja see hakkab vaikselt, kuid vääramatult kustuma, kuni kustub.
EKRAANIL ON KIRI: ISSI, MA SURIN.
Vilksatab korraks. Ja kaob.
Taksojuht ja pommimees on juba Bezdomnõi kohal, laskmas viimast lasku. Bezdomnõi mõistab: nad on mõlemad tema ise! Identsed koopiad. Samasugused riided. Raevukalt röökides, pisarad voolamas, hakkab ta jalgadega pekslema ja jalgadega pekslema… Kuni ta ärkab võpatades samas toas, kus olime algul ja kus on igal pool nädalase peo jäljed. Bezdomnõi ajab end istuli. Vaatab enda kõrval lamavat imekaunist Inglit, kes magab, mustad tiivad ümber. Süütab sigareti. Joob pool pudelit viskit. Avab läpaka kaane. Ekraanil on taustaks surnud lapse pilt. Avab Google Docs'i, seal on tekst:
Läikiv kõrghoone Pirital, mida olemas ei ole. Ühes kõrge korruse toas on vaatamata väljas säravale päikesele paksud kardinad ees ja toimub raju pidu. Sigaretid, alkohol – tequila-viski-šampus, kokaiin, mdma, gbh, ja poppers. 2Pac hüüab: California Love! Kõik seksilelud. Pidutsejateks Bezdomnõi – umbes 40-aastane jäme mees – ja Ingel. Päris reaalne, tiibadega, mustade tiibadega, üleni süsimust superseksikas Ingel. Erinevad montaažid, plaanid – saame aru, et möödub päevi. Pärast seda, kui Ingel Bezdomnõile taha paneb – ja ingel on hermafrodiit, kaunite suurte rindade, atleetliku kõhu, seksikate puusade ja suure mehe riistaga – kostab korraga aplaus, tuled süttivad ja saame aru, et oleme filmistuudios. Kogu meeskond plaksutab ja naerab. Bezdomnõi hõõrub tagumikku. Ingel nõuab uut duublit, tõustes korraks tiibade kahinal lendu. Kõik ahhetavad ja naeravad pööraselt.
Bezdomnõi joob veel viskit. Suitsetab ja trükib siis:
Režissöör
See oli perfektne.
Bezdomnõi trükib:
Bezdomnõi
See on minu looming, ainult mina suudan luua Ingleid ja mida muud mul müüa.
Bezdomnõi trükib:
Režissöör
Geniaalne.
Bezdomnõi trükib
Bezdomnõi
Ma vahel mõtlen, et ei peaks lapsi kunsti nimel ohverdama.
Bezdomnõi trükib
Režissöör (irvitades)
Kunst… see ei ohverda kedagi… meedia, see on nagu siga… sööb kõike, mis ei ole kunst, vaid on just elu… eriti lapsi…
JA LÕPPU POLE